سنگ ماه تولد اسفند

ماناجم تولید کننده زیورالات سنگی

سنگ ماه تولد اسفند

۸ بازديد

سنگ ماه تولد اسفند

سنگ ماه تولد اسفند که با نماد طالع بینی ماهی ارتباط دارد آکوامارین (سنگ قدرت شما)، آمتیست، سنگ خون، سودالیت، کریزوکولا، مون استون، رودونیت و اونیکس سیاه است. این سنگ ها با حساسیت بالا برای شما انتخاب شده اند تا قدرت های تان را بهبود بخشیده و به تحول روح تان کمک کنند.

آکوامارین به شما بینشی عطا می کند تا حالت های عاطفی که در شما ظاهر نشده اند را درک کنید و احساسات تان را بهتر تفسیر نمایید. این سنگ ماه تولد اسفند انرژی زیبایی را از خودش منعکس می کند که بطور کامل با روح آزاد و صلح آمیز نماد برج حوت منطبق می شود.

آمتیست دردهایی که به قلب تان وارد می شود را آرام تر می کند، باعث می شود استرس و اضطراب ها را از خودتان دور کنید و راحت تر خود واقعی تان را بروز دهید. اسفندماهی ها با ورود به ناخودآگاه جمعی، این توانایی را دارند که با استعداد خلاقیت و قوه تخیل شان سحر و جادو را به این دنیا بیاورند. متولدین اسفند می توانند همه چیز را به طور عمیق احساس کنند برای همین است که انرژی آرام بخش آمتیست انرژی های منفی را که مرتبط با چاکرای تاجی است تسلی می دهد.

سنگ خون سیستم ایمنی شما را تقویت می کند و توانایی بیش تری در اختیارش قرار می دهد. سودالیت روح آزاد تان را خارج از قید و بندها، با خودش می برد تا رؤیاهای تان را تحقق بخشد. این سنگ افزایش دهنده انرژی ست و کاری می کند که نماد طالع بینی شما متمرکزتر و باانگیزه تر باشد. اهداف و الهام های متولدین اسفند شاید با خیالبافی آغاز شود ولی بلود استون به شما یادآوری می کند که عمل کردن هم به همان اندازه اهمیت دارد.

اونیکس سیاه پیرامون شما را با انرژی حفاظت کننده ای می پوشاند تا هیچ انرژی منفی نتواند به ذهن، جسم و روح شما وارد شود.

سودالیت باعث می شود این رؤیاپردازان جذاب به روی زمین برگردند و به تعادل برسند. این سنگ ماه تولد اسفند کمک می کند تا چشم انداز خیالی به واقع بینی تبدیل شود تا راحت تر بتوان در دنیای حقیقی ارتباط برقرار کرد.

کریزوکولا سنگ دیگری است که کمک می کند گرایش متولدین اسفند ماه به عمل نکردن، به تعادل برسد. در رابطه با چاکرای قلب، آغازهای جدید و انرژی برای روح خلاقانه تان را بشارت می دهد.

مون استون برای متولدین اسفند ماه سنگی است به صورت عمیق تر با دنیای معنوی ارتباط دارد. مون استون کمک می کند شکاف بین زندگی معنوی و مدرن پر شود. قابلیت منحصربفردی به شما می دهد تا از چشم اندازهای متفاوت به دنیا بنگرید.

رودونیت همچنان که احساس امنیت و تعادل را فراهم می کند باعث می شود ماهیت مهربانی و دلسوزی متولدین ماه تولد اسفند تقویت شود.

ماناجم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.