سنگ ماه تولد مرداد

ماناجم تولید کننده زیورالات سنگی

سنگ ماه تولد مرداد

۴ بازديد

سنگ های ماه تولد مرداد

به منظور سوپر شارژ کردن شخصیت متمایز متولدین مرداد ماه، سنگ ها بهترین منبع قدرت هستند. سنگ هایی که با نماد طالع بینی برج اسد همسو هستند چشم ببر، پیریت، کارنلیان و هماتیت می باشد.

چشم ببر سنگ قدرتمند که انرژی خورشید و زمین را داراست به شیر بااراده کمک می کند تا انگیزه و شجاعت لازم برای دستیابی به نیت شان را بدست بیاورند.

پیریت یکی دیگر از سنگ های تأثیرگذار برای متولدین مرداد، است. شیر مردادی می تواند انرژی این سنگ معدنی  که بخاطر خاصیت موفقیت و فراوانی اش شهرت دارد را جذب کرده و برای تحول رؤیاهایش به واقعیت از آن استفاده کند.

کارنلیان سنگ قیمتی است که لذت و خوش بینی را انعکاس می دهد. بنابراین گزینه ای عالی است برای متولدین مرداد تا روح خلاقانه شان را کشف کنند و به دنبال اشتیاق حقیقی خودشان بروند.

هماتیت سنگ دیگری که برای مرداد ماهی ها مناسب است خواص متعادل کننده دارد و خیلی به درد متولدین مرداد که پرانرژی و عمل گرا هستند می خورد تا با انرژی مصمم و آرام از آنها حمایت کند.

(در کنار این سنگ ها میتوان به لابرادوریت، سان استون، گارنت، سیترین، زبرجد، اوپال صورتی، رودوکروزیت، کوارتز روتایل دار، برونزیت و اونیکس سیاه به عنوان سنگ های فرعی مرداد ماه اشاره کرد.)

ماناجم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.